Vel blåst caravanmesse

Arrangørene bak Norges nye caravanmesse Caravan Xpo ser med glede tilbake på en minnerik langhelg.

– Caravan Xpo ble akkurat det vi ønsket det skulle bli: en fest for alle oss som elsker caravanlivet. Show, foredrag, mingling, gode samtaler, god mat - men først og fremst alt det nye utstyret, campingvognene, bobilene og bybobilene, sier initiativtaker Jan Sinivaara.

Langhelgen på X Meeting Point, fra 14. til 17. september, bød på inspirerende foredrag med personligheter som Harald Rønneberg, Per Vie, Monsen & Mattis, Chris Gati og Christine Kjær.

Lørdagsfesten ble ledet av showmannen Alex Rosén, med Loveshack, kanskje Norges beste liveband. Vennebyen-show ga også barna, som hadde et eget område, en spesiell opplevelse.

Produsentene har selv stått bak roret for å dra i gang Caravan Xpo.

– Tilbakemeldingene fra besøkende har vært fantastiske. Folk sa at dette var en mer intim messe enn de var vant med, hvor alt var mer samlet. Både av utstillere, men også at messecampen var i umiddelbar nærhet, restaurant og golfbiler som kjørte shuttle. Og de som hadde stand kunne begeistret fortelle om godt salg allerede første dagen. Mange solgte godt gjennom hele helga, og produsentene lanserte verdensnyheter for aller første gang. Dette er virkelig noe å bygge videre på til neste år, avrunder initiativtaker Jan Sinivaara.

Last ned pressemelding

Last ned bilder til redaksjonell bruk

(Alle foto Even Kleppa, Media Sør - husk fotografens kreditering)

Se hva andre skriver om messen...

Solgte verdens første

DinFritid skriver om Andreas Løviknes solgte i dag verdens første Eura Mobil Xtura. Den 22 år gamle bobilselgeren fra Vestnes jobber på Caravan Xpo-messen for Arve Opsahl-gruppen, og fikk et rekordsalg på messens første dag.

Les hele artikkelen hos DinFritid

Vil utvikle Caravan Xpo til årets sosiale event

Bobilverden Ambisjonene er høye for det nye messekonseptet Caravan Xpo. Dette skal bli et viktig sosialt event der kunder, forhandlere og importører kan møtes i en sosial setting.

Les mer hos Bobilverden

Caravan Xpo 2023

Verdenslansering, nye vogner og bobiler lansert spesielt for det norske markedet, flotte stands og et fantastisk underholdningstilbud. Det var noen av opplevelsene historiens første caravanmesse på Hellerudsletta kunne by på.

Les hele artikkelen hos DinFritid

Scroll down